سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تنگدستى بزرگتر مرگ است . [نهج البلاغه]
نگاهم برای تو
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بی عنوان !


                                                                           

 

هنوز هم دلم می خواهد وقتی حرفی دارم کنار تو بنشینم و بگویم....دلم می خواهد در فضای عطر آگین تو ذکر نگاهم برای تو را بگیرم....هنوز هم دلم هوای چشم های نگرانت را دارد...دلم هوای نگاه قدیمی ات.....

اما راستش را بخواهی وقتی می آیی تمام حرف ها را می بری با خودت به دور تر ها و من نزدیک به جنون کنار حجمی از نور زانو می زنم...و صدایی به سنگینی خوردن پلک هایت بهم ، مرا از خواب غفلت بیدار میکند....کاش این شعف را میشد تحریر کرد...کاش قلمی پیدا می شد برای این اشتیاق در مرز انفجار....

شاید بزرگ تر از این حرف ها را هم من نوشته باشم یا اصلا توصیف خوبی هایت را به زبان های دیگر هم گفته باشم اما کسی نمی فهمد وقتی از سرود لبخندت می گویم یعنی چه....یا وقتی از هیجان آمدنت می گویم یعنی چه...شاید کسی آهنگ سکوتت را هیچوقت نفهمد...یا کسی سکوت شیرینت را هیچوقت نچشد...اما من فقط برای تصورش هم دست و پا گم می کنم...شاید ....شاید با همین گم شدن ها پیدا شوم.....

دلت به حال این همه واژه های مبهم نمی سوزد؟....خودت بیا و رها کن مرا از اینهمه بغض واژه های نانوشته...

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بــــ ـــ ـــی یـــــــار ( جمعه 94/5/9 :: ساعت 4:27 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حال نمناک دلـــ ــــــ ـــم
طلوع جاودانه...
بی عنوان !
خود نوشت !
رها نشو در باد...
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 19
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 460551
» درباره من

نگاهم برای تو
بــــ ـــ ـــی یـــــــار
دوست ندارم کسی ازم ناراحت بشه برا همین بیشتر وقتا سکوت می کنم . شاید عادت بدی باشه ولی به همه عشق می ورزم .

» فهرست موضوعی یادداشت ها
هنر و ادبیات[135] . هنر وادبیات[4] . پیامبر رحمت .
» آرشیو مطالب
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
اردیبهشت 94
فروردین 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
اقلیم احساس
در انتظار آفتاب
دوستانه
وسعت دل
سامع سوم
نجوای شبانه
لبخند ماه
روز وصل

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب