سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرت را با نیکویى بدو سرزنش کن ، و گزند وى را به بخشش بدو به وى بازگردان . [نهج البلاغه]
نگاهم برای تو
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» رها نشو در باد...


                                                                                    

 

امشب خودخواه شده ام ، پر از آه شده ام...چشم دنیا کور! کسی نبیند تو را، چشم ستاره ها کور !.....خودخواه شده ام....

ای خوابیده زیر پر گل های یاس ، تو را نبیند گل یاس.....ای مثل ماه در آسمان هستی فروزان...ماه نبیند تورا... نکند چشم حسود کسی به نگاه شیرینت بیاوفتد و زبان رها شده ای از زلف رها شده ات بگوید باز....نکند حرفی تورا دوباره بر سر زبان ها بیاندازد و تو دوباره در دنیا جاری شوی....

نکند تو در نفس هزار دستان گل های عاشق ساری شوی و دشت پر شود از بوی عطر تو...یا نکند ابر ها به بهانه تو ببارند روی چمن های نوجوان....نکند تو در رود رها شوی مثل یک ماهی ، رنگین کمان دریا شوی...نکند در قله ها نزدیک خورشید شوی و همیشه و مدام یک افق ، یک مشرق...یک دنیا طلوع شوی....

نکند تو دست به دست شب بو های رسوا شوی....نکند وقت لبخندت در مسیر باد ، در هیاهوی قاصدک های بی حیا...نکند چشمی از غیب تو را نشان کند و با اشاره های بیمارش کشان کشان برسد و ......

خلاصه بگویم نکند دوباره دنیا را عاشق کنی...آنوقت من چه کنم.....می فهمی؟ ...کمی آرام تر قدم بردار ....

چه کنم...می دانم آخرش با این همه خوبی با این همه دلبری...خودم کوس رسوایی خودم و بازار داغ دلربایی تورا به باد می دهم.....

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بــــ ـــ ـــی یـــــــار ( یکشنبه 94/3/17 :: ساعت 12:24 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حال نمناک دلـــ ــــــ ـــم
طلوع جاودانه...
بی عنوان !
خود نوشت !
رها نشو در باد...
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 12
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 460544
» درباره من

نگاهم برای تو
بــــ ـــ ـــی یـــــــار
دوست ندارم کسی ازم ناراحت بشه برا همین بیشتر وقتا سکوت می کنم . شاید عادت بدی باشه ولی به همه عشق می ورزم .

» فهرست موضوعی یادداشت ها
هنر و ادبیات[135] . هنر وادبیات[4] . پیامبر رحمت .
» آرشیو مطالب
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
اردیبهشت 94
فروردین 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
اقلیم احساس
در انتظار آفتاب
دوستانه
وسعت دل
سامع سوم
نجوای شبانه
لبخند ماه
روز وصل

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب